Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei Més informació Acceptar

Llicència activitat a Barcelona

Llicència activitat a Barcelona

A Ingedan som experts en la tramitació de llicencies d’activitat a Barcelona per tot tipus d’activitat. 

Aquesta setmana hem realitzar la llicència d’activitat d’un local destinat a botiga de roba la qual esta catalogada com activitat innòcua annex III.3 la qual es pot realitzar amb una comunicació prèvia al Ajuntament de Barcelona abans de l’obertura.

Abans de realitzar cap tràmit el primer pas per saber si una activitat es pot dur a terme a la ciutat de Barcelona es fer la consulta prèvia al Ajuntament de Barcelona.

Enllaç a consulta prèvia Ajuntament de Barcelona 



En aquet cas, hem realitzat la consulta prèvia a l’Ajuntament de Barcelona i la consulta ha sigut positiva, ja que l’activitat es admissible. Adjuntem un exemple de resultat de consulta.

 

En aquet cas, es tracta d’una botiga de roba, la qual al tenir una superfície pública de més de 40m2necessita la legalització elèctrica de la instal·lació segons el reglament de Baixa tensió.

 

A Ingedan som expert a la tramitació de llicencies d’activitat a tota Barcelona, si desitja iniciar una activitat no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres. 

Contacte Ingedan